Bericht van het bestuur

Kerk in Stad digitaal: bent u al gewend?

7 februari 2025 | Algemeen

Beste lezers van Kerk in Stad,

De digitalisering van Kerk in Stad is een feit. De meeste abonnees hebben inmiddels de weg gevonden naar de digitale versie van Kerk in Stad. Inmiddels heeft u waarschijnlijk al de derde nieuwsbrief ontvangen. We zijn als bestuur erg blij dat deze overstap zo soepel is verlopen, al is het proces nog niet voltooid. Achter de schermen werkt de redactie nog gestaag verder aan veranderingen en verbeteringen. Opmerkingen en suggesties voor de nieuwe website/nieuwsbrief zijn van harte welkom (redactie@kerkinstad.nl).

Naast de digitale lezers zijn er ook nog lezers die Kerk in Stad op papier blijven lezen. De papieren nummers worden nu (om de kosten zo laag mogelijk te houden) als pakket bezorgd bij drie verschillende vierplekken en vandaaruit worden ze door vrijwilligers bij de abonnees thuisbezorgd. Deze verandering vergt enige organisatie en extra werk. We willen vanaf deze plek onze dank uitspreken voor uw trouwe inzet om Kerk in Stad bij de (veelal) oudere lezers thuis te bezorgen. Ook hier geldt: vragen, opmerkingen en suggesties zijn van harte welkom (redactie@kerkinstad.nl).

Mocht u alsnog willen overstappen naar het (gratis) digitaal lezen van Kerk in Stad, laat dit dan vóór 1 maart 2025 aan ons weten via de mail (administratie@kerkinstad.nl). Doet u dit niet, dan gaan we ervan uit dat u toch liever Kerk in Stad op papier blijft lezen en ontvangt u als lezer de factuur voor het abonnementsgeld voor 2025 (€ 80,-). Mocht u hier nog vragen over hebben/hulp bij nodig hebben, schroomt u dan niet om even te bellen met het Kerkelijk Bureau/eindredacteur Annejet Fransen: 050 318 36 36 (di en do 9:00-16:00 uur).

Of u Kerk in Stad nu digitaal leest of nog steeds op papier, we wensen u veel leesplezier toe in het jaar dat voor ons ligt!

Bestuur Kerk in Stad
Nick Everts, Cor van der Klaauw en Annelies Noordhof-Hoorn